Ice Crystal

A világ első kozmetikai cége, mely nem csupán széppé varázsol, hanem gazdaggá is!

Az Ice Crystal megszületése...   


   2009-ben a világ egyik legnagyobb közvélemény kutató cége, az Ipsos e-mailben 3 kérdést tette fel   több, mint 1 millió szépségiparban dolgozónak. A megkérdezettek között voltak fodrászok, kozmetikusok, műköröm építők. Férfia és nők a világ minden tájáról, összesen 26 országból adtak 80%-ban ugyanolyan választ a feltett kérdésekre.



1. Mi alapján szabja meg a szolgáltatás árát?

2. Rendelkezik valamilyen végzettséggel, mely segíti Önt vállalkozása pénzügyeiben? Ha nem, akkor hogyan oldja meg a felmerülő nehézségeket, illetve hogyan készíti el pénzügyi terveit?

3. Milyen módszereket ismer vállalkozása fellendítéséhez, a reklámozáshoz, a konkurencia legyőzéséhez, a drágább szolgáltatások eladásához, illetve a nyereség fokozásához?


1. válasz: 

A válaszadók 90%-a egyetlen mondattal válaszolt: "A többiek ugyanilyen árakkal dolgoznak."


2. válasz:

A válaszadók 70%-a nem rendelkezett sem végzettséggel, sem tapasztalattal, mely segítette volna őt vállalkozása pénzügyi világában. Egyébiránt szinte minden válaszadó a könyvelőjére hárítja át vállalkozása pénzügyeinek rendezését.

Ám a legmegdöbbentőbb adat: 95%-uk nem készít pénzügyi terveket. A legjellemzőbb válasz erre a következő volt: "Ha tökéletes munkát végzek, akkor az elégedett vendég úgyis visszatér. És akkor magától jön a pénz."


3. válasz:

A válaszadók egyhangúlag azt válaszolták, hogy vállalkozásukat a vendégkör bővítésével tudnák fellendíteni. De arra a kérdésre, hogy ezt hogyan csinálnák, már nem tudtak válaszolni.

A megkérdezettek kivétel nélkül a helyi lapokat, illetve az internetet hozták fel a reklámozás legjobb példáiként. De reklámötleteiket kifejteni 95%-uk nem tudta.

A drágább szoltáltatás eladásához 99%-uk őszintén bevallotta, hogy nem ért.

A nyereség fokozását a kérdezettek 60%-a az alapanyagok olcsóbbra cserélésével oldaná meg, további 25% a szolgáltatások árain emelne, és csupán 15%-nak jutott eszébe a reklám, az akció, és egyéb ötletek, amivel növelni tudnák nyereségüket.



Ezek a válaszok GLOBÁLIS TÉNYEK!

   További adatok szerint a szépségipar - mivel a kozmetikum luxuscikknek számít - forgalma nagy mértékben visszaesett az utóbbi 2 évben. A válság elérte az embereket, s mivel a műkörmösök is vendégekből élnek, így az ő bevételük is csökkent.

  A kozmetikumokat gyártó cégek persze újabb és újabb akciókkal próbálnak vásárlásra ösztönözni széles tömegeket. De viszonteladóikról, partnereikről, a műköröm építőkről megfeledkeznek.


    A fentebb leírt adatok és tények fényében 2011 elején alakult meg egy új társulás, mely úgy döntött, hogy fordít a sorrenden. Nem a végfelhasználó lesz az első, hanem a viszonteladó. Hiszen, ha  a műköröm építő növeni tudja forgalmát, szélesíteni tudja vendégkörét, és nyereségét is meg tudja sokszorozni, akkor ez egyúttal azt is jelenti, hogy az őt alapanyagokkal ellátó cég forgalma is nő!


Ezzel az alapötlettel született meg az Ice Crystal!
A világ első kozmetikai cége, mely széppé varázsolja vendégeidet, téged pedig gazdaggá tesz!



nevtelen.jpg






Weblap látogatottság számláló:

Mai: 10
Tegnapi: 1
Heti: 11
Havi: 37
Össz.: 5 088

Látogatottság növelés
Oldal: Ice Crystal történelem
Ice Crystal - © 2008 - 2024 - icecrystal.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »